Po 20. 9. 2010 - volno

Út 21. 9. 2010 - 5´R; ROZ; krátké rychlostní intervaly v lehkých sériích prokládané souvislým volným během – 2 x 200 m (3), starty do úseků po 2´; po doběhu posledního úseku 1´pauza (chůze, vyklepávání); 5´souvislý běh volně (1); po doběhu 1´pauza (chůze, vyklepávání); 4 x 100 m (3), starty do úseků po 1´; po doběhu posledního úseku 1´pauza (chůze, vyklepávání); 5´souvislý běh volně (1); po doběhu 1´pauza (chůze, vyklepávání); 6 x 50 m (3), starty do úseků po 1´; po doběhu posledního úseku 1´pauza (chůze, vyklepávání); 5´souvislý běh volně (1); po doběhu 1´pauza (chůze, vyklepávání); 4 x 100 m (3), starty do úseků po 1:30 min.; po doběhu posledního úseku 1´pauza (chůze, vyklepávání); 5´souvislý běh volně (1); po doběhu 1´pauza (chůze, vyklepávání); 2 x 200 m (3), starty do úseků po 2:30 min.; 5´V + večer velmi důkladný strečink!!!

St 22. 9. 2010 - 5´R; ROZ; souvislý tempový běh – 20´ (prvních 15´ (2) – ale ne žádným „krvavým“ tempem; to tempo držet spíš přes protažený uvolněný krok; další 3´ souvislý běh volně (1); poslední 2´souvislý tempový běh stupňovaně až do maximálního finiše na posledních cca 100 metrech); 5´V + večer velmi důkladný strečink!!!

Čt 23. 9. 2010 – volno

Pá 24. 9. 2010 – předzávodní rozklus (každý individuálně podle svého „gusta“, např. 25´souvislý běh úplně volně s vloženými 6 x 30´´ protaženým krokem (2-3)) + večer velmi důkladný strečink!!!

So 25. 9. 2010 - M ČR štafet – Buk u Příbrami

Ne 26. 9. 2010 - M ČR klubů – Buk u Příbrami


Karlosovy tréninkové plány – rozloučení

Končícím víkendem skončila také hlavní sezóna 2010.
Pět let - někdy s menšími výpadky – se zde objevovaly týden co týden tréninkové plány od Karlose. Snad alespoň něco málo do pardubického orienťáku a do našeho SCM přinesly – do té doby např. nikdy nebyly univerzální tréninkové plány k dispozici úplně každému, kdo chtěl trénovat. Snad daly dobrý základ pro další sportovní růst v juniorských a dospělých kategoriích řadě uživatelů; snad přinesly alespoň některé nové tréninkové prvky, např. velká variabilita střídaček, hodně skokových a silových tréninků, kombinace tempových a silových tréninků atd..
Karlos se rozhodl, že po tréninkové stránce už nic nového dál vymyslet nemůže a že by hrozila už jen „stagnace“. Karlosovy tréninkové plány proto končí.
Karlos

R = rozklus
V = výklus
ROZ = rozcvičení
(1) = běh nízkou intenzitou
(2) = běh střední intenzitou (souvislé tempové běhy, delší tempové úseky atd.)
(3) = běh vysokou intenzitou (kratší tempové úseky, krátké intervaly atd.)
ABC = běžecká abeceda
MK = meziklus (pomalejší než rozklus a výklus; „cupitání“ mezi během a chůzí
´ = symbol pro minuty
´´ = symbol pro vteřiny