Oblast závodů:
Východočeský pohár
Západočeská oblast
Závody 2020:
1. kolo | 5. 9. | SNA |
2. kolo | 12. 9. | STH |
3. kolo | 13. 9. | STH |
4. kolo | 20. 9. | VRL |
5. kolo | 27. 9. | SJC |
6. kolo | 28. 9. | SRK |
7. kolo | 3. 10. | LTU |
8. kolo | 10. 10. | OAV |
9. kolo | 17. 10. | NPA |
10. kolo | 24. 10. | CHC |
11. kolo | 1. 11. | HOR |
12. kolo | 7. 11. | SHK |
Hodnocení 2019
Hodnocení 2018
Hodnocení 2017
Hodnocení 2016
Hodnocení 2015
Hodnocení 2014
Hodnocení 2013
Hodnocení 2012
Hodnocení 2011
Hodnocení 2010
Hodnocení 2009
Hodnocení 2008
1. kolo Východočeského poháru
Datum: | 06. 04. 2013 |
Centrum: | Hradec Králové, Nad Rybníky |
Pořadatel: | SHK |
Stránky závodu: | http://www.shk-ob.cz/poradani?id=77 |
Stránka v ORISu: | --- |
Kreslení postupů: | odkaz |
Další informace: | Trať: klasická. Mapa: Nový Hradec Králové - Dubinka, M 1:10000, E 5 m, stav jaro 2013, autoři J. Netuka, Z.Sokolář, P. Mareček. Terén: typický hradecký s malým převýšením, porostově bohatý, s hustou sítí komunikací a vodotečí. Prostor bezprostředně navazuje na prostor závodu JMS štafet a je tréninkovým prostorem pro tento závod. |
Závod lze hodnotit po dobu 8 dnů od konání závodu.
Závod hodnotilo: 14 lidí
Celková vážená známka: 2.00
Hodnocení závodu
1) STAVBA TRATÍPrůměrná známka: 1.92
Poznámky:
=> | H21D pěkná, ikdyž na dlouhých postupech nešlo nevyužít cest, v lese některé kontroly byly záludné (2 - CHC8601) |
=> | Trať H45C se mě líbila, volba postupů, střídání dlouhých a kratších úseků, dobré umístění kontrol. (2 - PHK5701) |
=> | Plus za dětský závod u shromaždiště i nabídku tratě "ultimate". (1 - LPU8402) |
=> | Kategorie H21U byla perfektní, obzvláště v kombinaci s mapou bez cest! I když les velmi dobře znám, tak to byl perfektní trénink. (1 - PHK9101) |
=> | Stavitel tratí se snažil, ale Dubinka na klasiku moc není. Takže jakž takž. Závěrečná pasáž od přeběhu do cíle byla orientačně velmi jednoduchá (asi by bylo lepší oběhnout Biřičku jihem). (2 - LPU5401) |
=> | (2 - LPU5851) | (2 - SRK6603) | (2 - SNA7105) | (2 - LPU5201) | (2 - SRK5002) | (2 - ZAM5051) | (2 - ZAM8901) | (2 - JIL5401) | (2 - VRL7052) |
2) MAPA
Průměrná známka: 2.08
Poznámky:
=> | Nezmapovaná průběžnost porostů, která se od roku 2011 zcela jistě změnila (H55C mezi kontrolami 8-9 obtížně průběžné. V mapě bílá). (4 - SRK5002) |
=> | Klasifikace porostů/průběžnost se mě místy zdála poněkud odlišná. (3 - PHK5701) |
=> | (2 - LPU5851) | (2 - SRK6603) | (2 - SNA7105) | (2 - LPU5201) | (2 - ZAM5051) | (2 - ZAM8901) | (2 - CHC8601) | (2 - JIL5401) | (2 - LPU8402) | (2 - VRL7052) | (2 - PHK9101) | (2 - LPU5401) |
3) PROSTOR ZÁVODU
Průměrná známka: 2.00
Poznámky:
=> | - poměrně oběhaný terén (3 - SNA7105) |
=> | Vhodný terén pro oblastní závod. (2 - PHK5701) |
=> | (2 - LPU5851) | (2 - SRK6603) | (2 - LPU5201) | (2 - SRK5002) | (2 - ZAM5051) | (2 - ZAM8901) | (2 - CHC8601) | (2 - JIL5401) | (2 - LPU8402) | (2 - VRL7052) | (2 - PHK9101) | (2 - LPU5401) |
4) SHROMAŽDIŠTĚ
Průměrná známka: 2.00
Poznámky:
=> | prostorné, přehledné (1 - CHC8601) |
=> | Vše bez problému, velký stan pro závodníky byl za daného počasí bonus. (2 - PHK5701) |
=> | (2 - LPU5851) | (2 - SRK6603) | (2 - SNA7105) | (2 - LPU5201) | (2 - SRK5002) | (2 - ZAM5051) | (2 - ZAM8901) | (2 - JIL5401) | (2 - LPU8402) | (2 - VRL7052) | (2 - PHK9101) | (2 - LPU5401) |
5) ORGANIZACE ZÁVODU
Průměrná známka: 2.08
Poznámky:
=> | Nevhodné umístění startu - ostrý start měl být až za tunelem, dětský závod a trať U bonus. (3 - PHK5701) |
=> | Pochvala za dětský závod. (1 - VRL7052) |
=> | Rozdíl v časech 1 minuta. Zoufalá cesta k mapám (to nešlo mít ostrý start až za silnicí?). Mapy proti zvyklostem řazeny jinak (vlevo byly mapy H, vpravo D, ti starší na počátku). Vyvěšování šlo rychle, ale od půl jedné se už žádné vyvěšování nekonalo.... (3 - LPU5401) |
=> | (2 - LPU5851) | (2 - SRK6603) | (2 - SNA7105) | (2 - LPU5201) | (2 - SRK5002) | (2 - ZAM5051) | (2 - ZAM8901) | (2 - CHC8601) | (2 - JIL5401) | (2 - LPU8402) | (2 - PHK9101) |
Diskuze
08.04.2013 09:28:51 - Honza NetukaTo nešlo mít ostrý start až za silnicí? - Ještě jedna zajímavost: Narazil jsem a mapu z nedělních závodů poblíž Stockholmu http://www.centrumkartor.se/show_map.php?user=Agren&map=434
A valím oči, jak se koncepce závodu shoduje s naším sobotním VčP: Prostor závodu je předělený silnicí, start před podchodem silnice, přes kterou není určitě vidět, začátek orientace za podchodem (pravda, do podchodu bylo z centra závodu blíže a asi v něm neměli bláto), potom následovala větší část trati, dále přeběh nad silnicí, pár kontrol a cíl. A teď kdo od koho opisoval :-))
08.04.2013 00:02:49 - Honza Netuka
To nešlo mít ostrý start až za silnicí? - Zkusím odpovědět za stavitele, protože umístění startu jsem s ním hodně řešil. Šlo by ho mít za silnicí, ale:
Jak je patrné z mapy, v místech za jediným použitelným podchodem silnice, kde byl mapový start, je to hodně prokácené. Pokud bychom za silnicí hledali takové místo, ze kterého by nebylo vidět na odbíhající závodníky a zároveň by z něj šly postavit ty nejjednodušší dětské tratě, prodloužili bychom cestu na start nejméně o dalších čtvrt až půl kilometru. Překročili bychom magickou hranici 2 km. Již takhle na 1.8 km mnozí pohlíželi jako na téměř nezvládnutelnou cestu. (Jsem zvědav, co tihle budou říkat v Broumově :-)
Dále by nebylo možno přímo u startu do auta odebírat oblečení, které závodníci ze sebe mohli svléknout těsně před startem a bylo jim odvezeno do cíle. Tohle jsme považovali za důležitou službu závodníkům při panujících teplotách.
A poslední důvodem této volby byla bezpečnost: Dá se předpokládat, že by se mohli najít tací, kterým by se do podchodu s blátem cestou na start nechtělo a snažili by se někde poblíž přecházet hodně nebezpečnou silnici. Surově řečeno: Takhle tam museli všichni.
Čili tak, jak to bylo, to nebyla pomsta vám, závodníci, a nebál bych se říct, že jsme to s vámi mysleli dobře...