Kategorie: |
M ČR: |
D16, D18, D20, D21, H16, H18, H20, H21
D21A, D21B, H21A, H21B
|
|
Veteraniáda: |
D35, D40, D45, D50, D55, D60, D65, H35, H40, H45, H50, H55, H60, H65, H70, H75 |
|
Veřejný závod: |
D14C, D18C, H14C, H18C, P |
Omezení účasti: |
Viz „Prováděcí předpisy k soutěžím ČSOB v OB pro rok 2009“.
MČR ve sprintu je otevřeno pro zahraniční účastníky. Pořadatel rozdělí závodníky podle výkonnosti do podkategorií D21, D21A, D21B resp. H21, H21A, H21B; v dorosteneckých a juniorských kategoriích vybere ty, kteří budou startovat v MČR, ostatní startují ve veřejném závodě.
|
Předpokládané časy vítězů: |
Dle soutěžního řádu ČSOB |
Přihlášky: |
Do 1. 6. 2009 na http://www.obhana.cz/prihlasky.asp, výjimečně na e-mailovou adresu lpu@vco-ob.cz (přihláška je platná až po přijetí reply). Přihlášky po termínu 1. 6. 2009 jsou za zvýšený vklad o 50 %, po termínu 9. 6. 2009 již není možné se přihlásit na M ČR ani na Veteraniádu.
Na veřejný závod jsou možné přihlášky do naplnění kapacity za základní startovné. |
Informace: |
Internetové stránky http://lpu.cz/mcr09, nebo na e-mailu lpu@vco-ob.cz, nebo na telefonních číslech 602619991 (Klimpl), 777274026 (Haas). |
Mapa: |
1:4000 (E = 2,5 m), mapový klíč ISSOM 2007, hlavní kartograf Petr Hranička, stav jaro 2009. Mapa bude pro všechny kategorie v mapníku. |
Terén: |
Historické centrum města Kutná Hora (zástavba, široké ulice i velmi úzké uličky a průchody, náměstí a otevřená prostranství např. v okolí chrámu sv. Barbory nebo Jezuitské koleje, kašny, lavičky) a sousedící městský lesík za železniční tratí (lesní cesty a pěšiny, převážně listnatý les ve svahu, s místními výskyty hustšího podrostu a porostu).
Běžecký podklad – v ulicích města částečně povrch asfalt/beton, částečně povrch kamenitá dlažba (místy historická a značně nerovná); v příměstském lesíku – lesní cesty a pěšiny, podklad typický pro převážně listnaté či smíšené lesy (ve svahu může být kluzký); místy hustší podrost.
V jižní a jihozápadní části prostoru závodu klesá historické centrum města do údolí, relativní převýšení mezi nejnižším a nejvyšším bodem závodního prostoru je cca 50 m. Po dně údolí prochází říčka a železniční trať. Vertikálně skloněné zhruba ve směru ze severozápadu na jihovýchod je i celé historické centrum města (až na výjimky není téměř žádná část závodu po rovině).
|
Ubytování: |
Podrobný rozpis ubytování bude uveden na stránce závodu http://lpu.cz/mcr09 od počátku měsíce dubna.
Objednávky budou přijímány postupně do vyčerpání kapacity jednotlivých zařízení.
|
Rozpis byl schválen soutěžní komisí ČSOB dne 20. ledna 2009.